fredag 25 november 2011

Väder å vind

Neej, vart fan är snön?
Den verkar då inte vilja komma alls i år, men jag ger inte upp riktigt än.
Vem vill ha detta depp vädret?
Blir fort mörkt, känns bara dystert och man orkar inte göra någe.

Jag ska fixa sovrummet hela tiden, men jag skjuter upp det och de tycker jag inte om, så därför skyller jag på vädret tar orken ur mig lite grann.
Jag har iaf lyckas och fått upp julgradin i köket, mamma å Dan hjälpte mig
med att hänga upp dom för de klarade jag inte, fixade på gardinerna igår men lyckades inte få upp dom.

Imorgon står det på min lista att jag ska hämta julstakar å julpynta lite :)
försöka fixa sovrummet oxå för de är väldigt viktigt,
okej, nu möblerade jag om lite i sovrummet.
Jag får mina ryk ibland och känner, nej fan de hära går ju inte så imorgon äre dammsugning i sovrummet, ställa rätt resten och ställa in spjälsängen :)
Min rygg orkar inte så mycket mera längre, men jag gör ju saker jag inte borde göra så mkt,
 envisa jag vill helst inte be om hjälp och just nu är inte hjälpen hemma så vad gör man inte om man vill få någe gjort?
Jo tar saken i egna händer såklart!
Tänk att de ska vara fruntimmer te allt!

Jaja, nu är mina ögon trötta så jag tror fan det får bli natten för mig, somna till en film :)
Måste vända rätt dygnet någon gång.

Se ya later


Inga kommentarer: