lördag 12 november 2011

Brist på rubrik

Jag har varit hos mamma hela dagen, snacka om att jag har en knäpp katt, men jag älskar honom ändå.
Han kan inte bo hos mig, jag sörjer det inombords men jag kan ju hälsa på han varje dag.
Käkade mums mat iaf å glodde på tvn i stortsett hela dagen tror jag?
Hmm, näe jag läste min bok oxå
sen spelade jag ju fia med knuff å jag vann över mamma.

Haha, ja de är jag kommer ihåg iaf.
MEN jag är lite stolt över mig själv som vågade gå hem själv ifrån mamma till mig, brukar inte vilja gå själv i mörkret efter en händelse som satte sina spår, håller på att bearbetar det genom att utamana mig själv.
Jag har ju världens bästa fantasi oxå, skrämmer upp mig själv med den och speciellt om jag har kollat på skräck, så därför försöker jag undvika såna filmer, vilket inte alltid är lätt när man är tsm med en som älskar skräckfilm, men då brukar jag föredra att sova och han får kolla själv.

De var det de, nu ska jag kila å ta en fika hahaha

Inga kommentarer: