lördag 5 november 2011

Nära?

Dagarna flyger förbi och veckorna lika så.
Jag är mer dagvilsen än vad jag var när ja jobbade, glömmer bort vilken dag det är och sen blir man osäker på om man säger rätt dag, jisses som dagarna bara flyger förbi, snart ligger jag på BB och ska föda.
Men så långt har jag inte hunnit tänkt, jo att de börjar närma sig vet jag ju, men nervös känner jag mig inte än, har inte ens hunnit tänkt så mkt på förlossningen mer än att jag hoppas att den kommer gå bra så de inte blir några komplikationer.

Nu är klockan mycket och de är många som festar för fullt, ja undrar vad mycket som kommer hända denna kväll.
Brukar ju hända mycket.

De är iaf träning i min mage, en liten boxare kanske? Aktivt är de som sjutton nu och snart finns de inte mycket plats för att kunna röra sig så mycket. Jag passar på att njuter tills de är dags, dessa sparkar är underbart att få känna, känslan av att de lever något inuti mig är så underbar.

Nej, nu ska senila jag ta och äta lite sen lägga mig tror ja bannemejen.
Ta de lugnt ikväll

Inga kommentarer: