onsdag 30 november 2011

Ahaja

Jag har lyckas gjort skapligt mycket idag eller?
Haha, ja i mina drömmar kanske :)
Vart akut sugen på kladdkaka eller ska jag säga smeten?
Jaja, jag käka lite smet och resten vart in i kylskåpet, ska göra kladdkaka av det sen när jag känner före.

Jag kan göra hur mycket som helst egentligen, men motivationen är inte där, bara för jag gör massa annat som jag inte ska göra typ.
Imorgon ska jag iaf försöka fixa å trixa, om de går som jag vill.
Jag brukar få energi helt plötsligt å börjar plocka, den har inte kommit fram idag men jag gör det ju iaf.
Min rygg har dött lite, jisses den orkar inte med min mage längre och jag orkar inte med min rygg längre.
Jag kanske gör för mycket så ryggen inte vill vara med, men de är sak samma.
Jag kan ju inte låta ryggen hindra mig från att städa, bara dammsuga tycker inte ryggen om.

Nej, nu får den hära lilla bebisen se till att komma ut :)
Orolig inför förlossningen? Nope, varför skulle jag vara det?
Jag tar det som de kommer, de blir som de blir, man kan ju ändå inte påverka sin förlossning så mycket, jo med smärtstillande å sånt, men man kan inte påverka när bebisen vill ut.
Jag känner iaf sammandragningar på natten, ont i magen sen tryck neråt och hon ligger neråt med huvudet för 2 eller 3 veckor sen, kommer fan inte ihåg när.

Nej, nu ska jag kanske slöa lite eller så blire lite plock :P



Inga kommentarer: