torsdag 29 september 2011

Spaaaark

Idag har jag fått smörgåstårta, bullar, rulltårta, snickers, mums det!
Smörgåstårta har jag ju käkat 3 ggr idag, så de märks att jag älskar den! :D

Massa fina paket fick jag med och jag är supernöjd med dom! :D
Min mamma är bäst!, hon har gjort så mkt bara för jag ska få en bra dag :)

De har även varit aktivt i magen på mig, jisses va hon sparkar och har sig, man ser verkligen sparkarna nu, vissa mer tydligare än andra och ja sa till älski att han får reta henne lite, ja då trycker hon som fan tillbaka, lite ont gjorde det, men härligt är de med rörelser i magen.

Sen har jag ju glömt att ja får gå in på systemet med haha, fullt upp så jag tänker inte påre men dricka kommer jag ju inte göra på ett tag så ja kan ju gå in där å köpa alkoholfritt bara för att typ hahaha ;)

Man fyller bara 20 en gång i livet och min dag har varit toppen, imorgon är de jobb som gäller, suck.
Nu är hon igång igen med litet gympapass i magen ;)


Inga kommentarer: