måndag 24 oktober 2011

Rastlöös?

Ja, nu när man får gå hemma så kommer jag ju inte känna mig lite rastlös eller så?
Men ja tog med mig Zato på storbronrundan som jag har bestämt att jag ska gå med honom varje dag, om de nu blir varje dag spörs.
De är så gött att kunna släppa lös han i aljén, men självklart kollar man ju efter andra hundar, de är att härligt att han kan kunna springa fritt å röra sig som han vill.

Hmm, vad mer, jo jag tänkte på en sak.
Min graviditet är verkligen något jag njuter av, har inte fått något sug på någe speciellt,
har inte haft så ont i ryggen, har inte haft foglossning än,
känner mig inte alls hungrig jämt, äter som vanligt
men nu har jag fått proppmättshetskänslan ist,
jag har inte haft så mycket illamående, nån dag hit å dit men de är inte så mycket mera och de var i början.
Jag springer inte så mycket på toan heller och jag sover som en stock på nätterna numera.
De bästa är att känna sparkarna och alla rörelser som föregår i magen, helt otroligt att jag snart ska bli mamma, vilken känsla, åååh vad jag längtar!

Inga kommentarer: