måndag 5 september 2011

Dagens händelser

Hmm.
Minnet är inge bra, men ändå.

Brorsan kom på besök runt tio tror ja de var, vi gick ut en sväng med Zato, sen skulle han hem och äta frukost.
Och vad gjorde jag då? Jo, jag slöade och käkade frukost, väntade på att klockan skulle gå sin väg typ haha.
Var ju till bm, lyssnade på hjärtljuden och de var underbart att få höra hjärtljudena, så mätte vi magen såklart.

Sen vare bara att vänta tills klockan blev tre, tvättid men jag såg att ingen tvätta före mig så ja tänkte gå ner tidigare, men de blev inte så då klockan sprang iväg och jag slänge tvätt i tvättkorgen, som inte hade hittat rätt från början.
Nu har jag tvättat klart men låter tvätten hänga kvar i torkskåpet en stund till, de finns ju två st så om en halvtimme hämtar jag all tvätt.
Börjar bli jobbigt att springa upp å ner för trappen, så snart skaffar jag mig en ihopfällbarstol eller någe liknade så ja kan sitta nere i tvättstugan utan att behöva gå upp och ner så ofta, haha.
Motion är ju bra iaf :)

Så nu ska jag ta igen mig lite innan de är dags att bära upp allt, usch.

Inga kommentarer: