torsdag 1 september 2011

One night

Just nu är de reklam, ja jag kollar såklart på unga mödrar.
De är någe jag har kollat på förr men sen vart de inte så mycket, oxå missade man så mycket avsnitt.
Och nu började det igen.

Jisses, undra hur de kommer bli när jag ska föda, har inte tänkt så mycket alls på det och ibland tänker jag på det en kort sekund, sen äre bortblåst, de är ju ett tag kvar till december.

Snart är man ledig, en natt kvar! Jag klarade av natten trotts min onda mage, de börjar växa rejält nu och de är gymnastik inne i magen, men ja sover mycket oxå när de håller på i magen, just nu sparkar det, underbar känsla.

Min bror kommer ju hem på fredag med, de ska bli skoj att få träffa den lilla skitungen som börjar bli stor, han är typ aldrig hemma eftersom han bor i sala och går i skola där, lite tråkigt men skolan är bra för han.
De ska käkas langos imorgon iaf och jag hungrar typ ihjäl mig på det, de är så himmelskgott, iaf när man gör själv så ja ska hjälpa mamma när jag vaknar imorgon.
Äntligen är helgen snart här, mycket folk ute, massa saker att titta på men jag är ute mest efter godis och kolla bebiskläder :)
Men orka gå mycket kommer jag nog inte göra, kommer se till att gå lagomt för annars rullar ja fram typ hehe.
Nej, nu ska jag ta och käka lite.

Later


Inga kommentarer: