lördag 14 mars 2009

Tröttsamt

Gosh, jag känner mig så uttråkad, blir lätt rastlös nu förtiden.
Har ingen ro i kroppen och jag vet inte vad det är, jobbigt äre.

Snart kommer Annelie hit, hon är min räddare i nöden faan! Vetto tusan vad jag skulle göre utan henne

De kommer bli roligare när hon kommer, vi har alltid kul ihop.
Men jag kommer vare mega trött, känner mig så sliten nu.

Jag vet inte vad det är som har hänt, som om någe har sugit upp orken från mig.
Tappat lusten totalt.
Tror de beror mycket på att min egna far inte bryr sig om en längre, de känns jobbigt för han har ju skaffat en ny familj och skiter i mig o min bror.
Men ja, jag vill ha tillbaka min riktiga pappa, som jag saknar!

Någe annat som jag ser fram emot är Gbg med Emma nån gång i april blire, de ska bli gör kul, hon är som en stora syster för mig, som jag alltid har velat haft. Lääängtar!

Jag vill vare 18 år, men dock äre 199 dagar kvar, it sucks!

Aja nu tror jag inte att jag orkar skrive så mycket mera, segast ever på att skrive någe här. Blev lite blandat skrivet, men jag är ju som jag är

Inga kommentarer: