tisdag 31 mars 2009

Hmm

Trött, trött, trött, trött, trött.

Ibland undrar man vart världen är på väg,
men de var ju en för bra fråga, för mig som inte kan svare på den.

Jag har då aldrig någe vettigt att skrive här och nej, jag orkar inte skrive ordentligt heller.

Övningsköra med pappa gick bra igår och han måste ha fått en smäll i huvudet eller någe sånt. Kanske min rikgita pappa har komme tillbaka trottttts allt eller ja vem vet?


Stay awake, get a grip and get out
You're safe from the weight of the world
Just take a second to set things straight
I'll be fine even though I'm not always right
I can count on the sun to shine
Dedication takes a lifetime
But dreams only last for a night


Nej, nu ska jag nog försöka göre mig klar för att lägga mig, trött ja,
men kunna sova, en annan femma

Inga kommentarer: