onsdag 25 mars 2009

Poff

Jag har lyckas och gjort bajs läxa, annars hade jag tänkt skita i svenskan, men ja.
Hatar läxor!
Har även lyckas att skrive mera på min berättelse, mörkret, grattis till mig! Haha, segast ever.
Är trött, mega trött.

Sömn, sömn, sömn vad är det?
Brukar sova så grymt dåligt, men nu när jag kom hem så har mamma möblerat om mitt rum utan att jag visste någe, märkte inge heller.
Då kanske jag sover bättre, märks.

Väldig hoppigt blire, men jag vet inte rikgit vad ja ska skrive. Ögonen är så trötta, orkar knappt hålla dom uppe, men somna är svårt, vill verkligen somna, men jag kan inte. Men nu kanske, jag somnar eftersom jag nästan håller på att somna här.
Fråga mig inte vad jag skriver, för de vet jag inte ens själv.

Jag hatar detta hära just nu. Ska bli så skönt att få åka upp till mormor och träffa mina katter, saknar dom!
Orkar inte skrive mera nu

Inga kommentarer: