fredag 20 mars 2009

Fredag

Hmm, ibland funderar man.

Svenskan var faktiskt rolig idag, vi körde charader, göör kul vare.

Aja, jag diskade idag, stolt faan, men brände mig på dumma vattnet, kokhett som sagt.

Hmm, finns inte så mycket att skriva egentligen.

Känner mig helt tom, tom, tom och ensam.
Vilken lång tråkig dag de kommer bli eller ja de som består kvar utav dagen.
Gillar inte att vare själv hemma, jag avskyr det numera!
Saknar mina katter, kanske åker och hälsar på dom nästa helg, får se, egentligen måste jag spara pengar till gbg,
gaah jag måste få ett sommarjobb.

Ge mig tillbaka min riktiga pappa!
Hur faan kommer det inte kännas nu att vare ute hos han, när de inte bara är han som bor där, utans en till och ibland äre fyra pers där ute, kommer kännas konstigt, obehagligt, ovanligt.

Inga kommentarer: