söndag 5 februari 2012

Rubrik är krångligt att komma på

Jaha, igår vare melodifestivalen men kollade jag påre?
Nope, kollade på gladiatorerna, men sen så fick jag se att dead by april var med i mellon och då kollade man ju på youtube och de är ju såklart gör bra!
Fin musik det! ;)

Min lilla älskling ligger och sover.
De är så konstigt att jag har gått med henne i magen, hon har legat där å gottat sig i hela 9 månader.
Känslan är obeskrivlig och man ska verkligen ta vara på tiden för de går läskigt fort. Min lilla älskling blir två månader på alla hjärtans dag, vilket jag säkert har skrivit men velig som ja är så kan man inte komma ihåg allt hehe.

Och ja, jag gillar att hoppa med skrivandet och ha en röd tråd, de kan jag fan inte för de suger ja på, men man kan ju inte vara bra på allt :P
Väntar på att min kusin ska komma, ja nu äre min andra kusin som ska hälsa på och hon har inte träffat Lavinia förut så de blir första gången idag :)

Nee, nu är min lilla älskling vaken så nu har jag inte tid.

Inga kommentarer: