fredag 27 januari 2012

Ett tag sen igen då

Haha, ja då var det ett tag sen igen och så kan det vara :P

Okej, de har hänt lite sen sist eller ganska mycket kanske ja ska skriva.
Den 14 dec föddes min underbara dotter Lavinia.
De är det bästa som har hänt mig, jag älskar henne så otroligt mycket!
Namet Lavinia kommer från min farfars farmor som hette det, så de är ett släktnamn.

Hur förlossningen var, de har jag inte så mycket minne av men jag tyckte de kändes som en evighet. De gick rätt så fort när allt väl var igång, men känslan när hon äntligen var ute och få henne på bröstet var underbart!
-------------------------------------

Min lilla sötnos växer så de knakar, hon är mycket med, man får fin kontakt och i tisdags tror ja de var så vände hon sig från mage till rygg, så de dröjer nog inte förrän hon snurrar runt och den 14 feb så blir hon 2 månader, jisses va tiden går fort.

Och nu har jag nog inge mera att skriva eller rättare sagt så orkar jag inte.





Inga kommentarer: