onsdag 1 juli 2009

Blixtar och dunder

De har då åskat och blixtrat ett tag nu, men de har gett sig och jag såg väldigt många coola blixtar.

Skaffat två bebisar, ena heter busan för hon smiter tamefanmejen hela tin eller ja hon har smitit två ggr och den andra har inge namn fått, men de lutar mot bubblan.
mina sötisar
De kommer nog bli svårt att få busan tam, hon är mig snabb på att sticka iväg men de går bättre med bubblan.
Men de får ta den tiden det kräver, pratar med dom lite då och då så de vänjer sig, har inte dom ute en gång om dagen eller två, men oftast blire nog en gång.
Ska köpa en större bur med, vill inreda den roligare, denna fågelburen var inge kul att inreda, men nu har mamma iaf en fågelbur, haha.
Har varit och handlat två ggr med idag på konsum och en gång på djuraffären.
Snacka om att ha gått mycket idag eller inte alls, men jag har ont i mina fötter nu, hade de igår med.
Ångrar att jag inte köpte mera leksaker till mina bebisar igår när jag var i karlstad.
I djuraffären här finns ju nästan inge roliga leksaker till dom alls ju.
Aja de var allt för mig.

So looong and gooodnight

Inga kommentarer: