lördag 20 juni 2009

Here we go again

Hmm, igår var jag ute hos far eller ja han är mer som en främmande människa för mig. Gullan, min älskade katt, gosh jag saknar henne, hon följde efter mig och kurrade när jag höll i henne. Lycka ja.
Den katten älskar jag!
Min första katt och sen saknar jag Disney o Kajsa.

Igår vare ännu mera lycka, för då äntligen tog jag hål i läppen, andra gången gillt då eller? Nu tänker jag faan inte ta ut den heller, så jag undrar hur de kommer att bli när jag ska sommarjobba, äre lite nervös inför det, liksom de kanske slutar med att jag måste ta ut den, men jag vägrar! Jag tänker inte ta bort den igen!

Snart blire peace and love med eller ja på torsdag och idag äre lördag ja, faan va fort det går och dag förvirrad blir man.

Mitt brännmärke har bleve fult på armen och lite ont göre om man petar påre, men är man klantig så är man och ugnar tycker jag inte om längre.
Mamma skrattade åt mig när jag skulle stoppa in tacochips i ugnen, stod och peta in den, måste ha sett roligt ut.

Meen nu ska jag inte sitta här, måste läsa ljudet av ditt hjärta, har inte många sidor kvar och sen ska jag läsa så länge vi båda andas.

So long and goodnight

Inga kommentarer: