tisdag 26 maj 2009

Dark

Jävla mage som ska krångla!
Mamma tjatar på att jag äter för lite, men ja vi har helt olika meningar om det.

De är mörkt ute och regnar göre med.
Imorrn blire ingen pratik för mig, så de blir sovmorgon.
_________________________________________________

Aja, var hos far förut en snabbis, man känner inte alls igen sig.
Allting är så förändrat, tänk vad mycket som kan förändras när någon ny flyttar ut?
Jag vart inte så glad på min pappa iaf för han tror att han har slängt min väska, som jag ville ha.
Vadå slänga utan att fråga? Varfö frågar man inte först innan man slänger andras saker?
Gaah, jag blev sur då, de fattade han nog får jag hoppas.
Man vet aldrig med min korkade pappa.

Och vet ni? Jag lyckades inte, de vart för mycket ett tag sen, så förhoppningsvis så är sista gången jag skar mig 13 maj 2009.
Gosh, vad jag har svikit egentligen, men de är ingen som vet, förrän snart.
________________________________________________________

blah, jag bakade kladdkaka idag, den blev mumsig och kletig, andra gången jag lyckas få den bra , *happy*.
Magen hatar min än och jag hatar den.


So long and goodnight

1 kommentar:

Unknown sa...

Håller med din mamma^^ Braaa att kladdkakan blev god, men fick jag någon inbjudan? Neeeeej!