söndag 24 augusti 2008

Ett tag sen nu

Ja nu var det ett tag sen jag skrev här.
Skolan har börjat.

Onsdag:
Gå upp tidigt var ingen höjdare, men jag kom upp och åkte in till stan för att åka buss till bryggeriet. Dagen där var ju skapligt bra och sen slutade jag ett och de var på håret att jag missade bussen hem, liksom om jag hade gått ännu segare så hade jag missat den >__<

Torsdag:
Ännu tröttare än vad jag var igår, ville bara sova. Gick väl bra i skolan men ville bara få sluta och matte sista lektionen vare med, tråkigt värre.

Fredag:
Mega trött på morgonen, var inte med på idrotten för vi hade bad och jag glömde badkläderna hemma. Sista lektionen var samhäll och den var så dryg, gick igenom va vi skulle göra för att nå godkänt, de går alla lärareigenom liksom, jobbigt värre. Höll på att somna på den lektionen och två andra lyckades att somna.

Lördag: Trött men gick iaf upp tio över nio, sen på kvällen cykla jag till Erika, var ute och gick och bara pratade.
Innan jag skulle sova så kände jag mig så tom inuti, ville bara försvinna och jag orkar inte ens prata om det eller berätta för någon. Sen när jag kom hem satte jag mig vid datan och kollade på shugo chara :D

Söndag: Idag blidde jag väckt av gullan 05.21 för att vare exakt sen kom mamma och väckte mig runt sju för hon ville ha sin cykelnyckel. Gick upp tio över nio igen och käka frukost sen kollade jag på shugo chara and I love it! Nu sitter jag här vid datan men funderar på att gå ut och fota lite ^^

uppdaterar senare kanske

Inga kommentarer: